1. Darba
struktūra(20%)
|
||||||||
8p.
|
Skolēns informāciju pasniedz
skaidri, kodolīgi, interesanti, loģiskā secībā un auditorijai ir viegli
izsekot domu gājienam. Pārejas starp sadaļām ir līdzenas un sasaistītas
|
6p.
|
Skolēns informāciju pasniedz
skaidri, kodolīgi, interesanti, loģiskā secībā un auditorijai ir viegli
izsekot domu gājienam. Pārejas starp sadaļām ir līdzenas un sasaistītas
|
4p.
|
Ne vienmēr skaidra, kodolīga
un loģiski secīga informācija. Auditorijai brīžiem ir pagrūti izsekot, jo
prezentētājs lēkā no vienas lietas pie otras. Vājas pārejas starp sadaļām.
|
2p.
|
Prezentāciju ir grūti
uztvert, jo informācija bieži nav secīga, ir neskaidra un neorganizēta. Ir
vairākas novirzes no galvenās tēmas. Neveiklas pārejas starp sadaļām.
|
|
2. Tēmas
pārzināšana(20%)
|
||||||||
8p.
|
Skolēns lieliski pārzina un
izprot materiālu, tā saturu, pielietojumus un nozīmīgumu. Ir veikta dziļa
tēmas izpēte. Teicami atbild uz jautājumiem par tēmu, kā arī tās atsevišķām
detaļām.
|
6p.
|
Skolēns parāda labu vispārēju
izpratni par materiālu, labi pārzina tā saturu, pielietojumus un nozīmīgumu.
Ir veikta pamatīga tēmas izpēte. Labi atbild uz jautājumiem par tēmu.
|
4p.
|
Skolēns parāda daļēju
izpratni par materiālu, pietiekami pārzina tā saturu, pielietojumus un
nozīmīgumu. Nav pārāk dziļa izpēte. Daļēji atbild uz jautājumiem par tēmu.
|
2p.
|
Skolēns parāda sliktu
izpratni par materiālu, virspusēji pārzina tā saturu, pielietojumus un
nozīmīgumu. Tēma izpētīta virspusēji. Vāji atbild uz jautājumiem par tēmu.
|
|
3. Radošums(10%)
|
||||||||
4p.
|
Ļoti radošs un oriģināls
darbs. Tēlains izmantoto materiālu pielietojums un dizains. Neparasti izdales
materiāli, vizuālais noformējums vai prezentēšanas metodes.
|
3p.
|
Ir redzama zināma
oriģinalitāte un radošums prezentācijā.
|
2p.
|
Rutīnas pieeja prezentācijai
ar nelielu oriģinalitāti un radošumu.
|
1p.
|
Radošuma trūkums. Ļoti
parasta un tipiska prezentācija
|
|
4. Vizuālais un
tehniskais noformējums (10%)
|
||||||||
4p.
|
Vienkārša, skaidra, viegli
lasāma prezentācija.Labi pārskatāms izkārtojums nodrošina skatītājam teicamu
uztveramību. Labs dizains, kas lieliski saskan ar saturu, turklāt efektīvi
pielietots. Skaitliska un komplicēta informācija strukturēta shēmās,
diagrammās un grafikos. Lielisks piemērs, kā lietot vizuālos līdzekļus, lai
papildinātu runu. Nav pareizrakstības kļūdu.
|
3p.
|
Lielākoties
vienkārša, skaidra, viegli lasāma prezentācija. Labs dizains, kas ir vienots
ar tēmu. Tiek izmantotas shēmas, diagrammas vai grafiki. Vizuālā informācija
papildina runātāju. Vietām pietrūkst vienota noformējuma. Ir atsevišķi nepārskatāmi
veidoti slaidi. Ne vairāk kā 2
pareizrakstības kļūdas.
|
2p.
|
Kopumā saprotama, taču
slaidos nav izcelta svarīga informācija. Vietām grūti lasāma prezentācija.
Vizuāli atbilstoša saturam, taču samērā primitīva. Neliela sapratne, kā
veidot saistošus vizuālos līdzekļus, lai papildinātu runu. Ne vairāk kā 3-4 pareizrakstības
kļūdas.
|
1p.
|
Zemas kvalitātes vai nekādi
vizuāli līdzekļi, grūti lasāma, tehniski neprecīza, slikti veidota
prezentācija. Slikta vienotība ar saturu. Saturs grūti uztverams nepietiekamas
uzskatāmības dēļ. Ne vairāk kā 5 -7 pareizrakstības kļūdas.
|
|
5. Kopsavilkums(20%)
|
||||||||
8p.
|
Prezentācijā un
prezentācijas kopsavilkumā uzsvērti svarīgākie punkti, spēcīgi secinājumi par
apskatīto tēmu vai problēmu. Sniegtas atbildes uz izvirzītajiem jautājumiem,
secinājumi par mērķu sasniegšanu. Pausta skolēna pozīcija (attieksme) par
tēmu.
|
6p.
|
Prezentācijas kopsavilkumā
pieminēti galvenie punkti, ir secinājumi par apskatīto tēmu vai problēmu. Maz
pausta skolēna pozīcija (attieksme) par tēmu.
|
4p.
|
Prezentācijas kopsavilkumā
neskaidri minēti svarīgākie punkti un secinājumi par apskatīto tēmu vai
problēmu. Minimāli pausta skolēna pozīcija (attieksme) par tēmu.
|
2p.
|
Prezentācijā iztrūkst
kopsavilkuma, kā arī secinājumu par apskatīto tēmu vai problēmu. Nav pausta
skolēna pozīcija (attieksme) par tēmu.
|
|
6. Uzstāšanās(20%)
|
||||||||
8p.
|
Lieliska uzstāšanās.
Acīmredzama pārliecinātība, viegls stāstījums, labs acu kontakts ar
klausītājiem, lieliski izmantoti žesti, piesaista auditorijas uzmanību, labi
lieto atgādnes (pierakstus). Skaidra, skaļa balss un precīzi izrunāti
termini. Ievērots laika limits.
|
6p.
|
Laba uzstāšanās. Vērojama
pārliecinātība, raits stāstījums, pieņemams acu kontakts ar klausītājiem,
labi izmantoti žesti. Skaidra, saprotama balss un lielākoties precīzi
izrunāti vārdi. Ievērots laika limits.
|
4p.
|
Pieņemama uzstāšanās.
Brīžiem teksts tiek lasīts no pierakstiem vai ekrāna, neliels acu kontakts,
manāmi daudz stostīšanās un vietām nav raits stāstījums. Nav ievērots laika
limits.
|
2p.
|
Slikta uzstāšanās. Skolēns
ir nesagatavojies, uzstājas neveikli, lasa tekstu no ekrāna, pagriezies pret
auditoriju. Gandrīz nekāds acu kontakts. Nav ievērots laika limits.
|
Vērtējumu skala
|
|||||||||||
Vērtējums:
|
nv
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Punkti:
|
0,00-0,40
|
0,41-4,40
|
4,41-8,40
|
8,41-13,20
|
13,21-18,40
|
18,41-23,20
|
23,21-28,00
|
28,01-31,20
|
31,21-34,80
|
34,81-38,00
|
38,01-40,00
|
Procenti:
|
0-1%
|
1-11%
|
11-21%
|
21-33%
|
33-46%
|
46-58%
|
58-70%
|
70-78%
|
78-87%
|
87-95%
|
95-100%
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий